Zamieszczone przez Karql
[O1] !! BRAK MOCY - NOTLAUF - ROZWIĄZANIE !!
Zwiń
X
-
[O1] !! BRAK MOCY - NOTLAUF - ROZWIĄZANIE !!
Witam
Zakładam osobny temat - dla zainteresowanych - już z rozwiązaniem
Tyle co się naczytałem i tyle co teorii usłyszałem - a chodzi o:
>> CZYSZCZENIE TURBINY (200-300zł) <<
dla błędu (odczyt z VAG`a):
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
/ rozmawiałem naprawdę z mnóstwem ludzi aż trafiłem na mechanika z Prawdziwego zdarzenia. Powiedzał, że w tym przypadku mogą być tylko 2 rzeczy:
- czyszczenie turbiny
- zawór N75
nic innego - no i żaden przepływomierz - jak to najczęściej słyszałem
Ach! Ważne !! PRZYCZYNA !!
Zaje***a turbina przez jazdę na niskich obrotach silnika. Po prostu jeżdzić na niższych biegach i tyle.
Pozdrawiam i życzę powodzenia
Konradkonradw9
-
-
konradw9, jak byś poczytał dokładnie forum to bys to wiedział zanim powiedział Ci to mechanik z prawdziwego zdarzenia-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
znam gosci co max do 2tys i następny bieg a pozniej sie dziwią ze ch...we silniki robią :szeroki_usmiech aha dodam ze dieslem sie przeciez jezdzi na niski obrotach :shock:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZiomalZamieszczone przez konradw9- czyszczenie turbinyAuto: Octavia 1
Silnik: 1.9TDI AGR
A to ciekawe :szeroki_usmiech
Ci, którzy czytają TAK dokładnie forum jak Ty dziękują za te rozwiązania :lol:
wystarczy 2-3h czytania różnych forów internetowych i wie się nawet jak diagnozować samochody także sorki ale eureki nie odkryłeś :szeroki_usmiechVW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM
Komentarz
-
-
ale co ja mam do rozwijania? po prostu mówię, że użytkownik konradw9 eureki nie odkrył bo o tym, że turbine idzie wyczyścić i wymienić N75 pisze 'prawie' w każdym topicu wpisując w google 'notlauf' a jak człowiek bardziej się zagłębi, "poszpera" w internecie to może nawet się dowiedzieć jak samemu zdiagnozować czy jest to np. przepływomierz czy też nie.. a na dodatek tak jak wspomniał Ziomal i Ty kmicio AGR nie posiada turbo VTG..
koniec off'a bo to do niczego nie dąży..
a u mnie tak na prawde 'notlaufa' przy błędzie 17965 nie robiły zapieczone kierownice, żaden N75 tylko zaworek zwrotny przy N75, także nie można mówić od razu, że trzeba czyścić ani wymieniać N75 (który wcale nie jest aż taki tani) bo wymienić potrafi każdy głupi każdy przypadek jest inny
koniec mojej 'myśli o turbinach'VW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM
Komentarz
-
-
He he
Widzę, że duuużo radości wywołałem moim postem.
Cieszy mnie To bardzo
Szkoda tylko, że ani jeden z Was nie pomógł mi gdy pół roku temu napisałem posta o pomoc. Więcej, spędziłem wieeeele godzin i dużo poczytałem - ale wszędzie są "gdybania" - że to może być "To" albo "To", może też "Tamto" ale nie wykluczamy też "xxx" itd
I właśnie dlatego, że spędziłem naprawdę parę dni i jeszcze więcej godzin na forum napisałem WPROST - że POMOGŁO >> MI<< CZYSZCZENIE TURBA!
Tak by kolejni zainteresowani nie czytali bzdur i wymieniali przepływomierze.
No i Moi Koledzy... - nawet jeśli Ten post jest tylko po prostu kolejnym o NotLauf `ie
To przy okazji wyłonił NAJLEPSZYCH z NAJLEPSZYCH - czyli Was...
Z przyjemnością uderzę do Was z następnymi problemami...
Pozdrawiamkonradw9
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kmicioNie. Ja podtrzymam zdziwienie. W AGR VTG? Widziałem ALH - ok zgoda widziałem AGR i nie ma tam zmiennej geometrii. Albo masz ALH albo nie wiem co tam sie porobiło z tą turbiną.
bzyq rozwiń swą myśl o turbinach, proszę. :shock:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez konradw9Szkoda tylko, że ani jeden z Was nie pomógł mi gdy pół roku temu napisałem posta o pomoc. Więcej, spędziłem wieeeele godzin i dużo poczytałem - ale wszędzie są "gdybania" - że to może być "To" albo "To", może też "Tamto" ale nie wykluczamy też "xxx" itdsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Niestety, czasami nawet OCP nie jest w stanie zastąpić kumatego mechanikaJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez vigo12Ja Też mam silnik AGR i jest tam tubina o zmiennej geometrii i koło dwumasowe.
W AGR nie ma co czyscic, tam turbine po prostu sie wymienia jak soki pusci (olej do dolotu) albo wirnik odleci w przestworza.
Pewnie Cie super naciagneli na czyszczenie...wajchy od wastegatu Wd-40, breszka i jedziemy...
Gdybys przeczytal ale te istotne tematy to wiedzialbys co to bajpas (bypass) i ze jak na bajpasie dalej przeladowanie to wastegate do czyszczenia a jak jest ok to n75 do wymiany. Dotyczy przeladowania w stalej geometrii przy zalozeniu, ze przewody cisnieniowe sa dobrze podlaczone i nie sa dziurawe i sa drozne.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
konradw9, już kilka razy pisałem, na żadnym forum nie spotkałem wróżki, ciężko jest wirtualnie określić co z danym autem się dzieje.
Możesz wstawić błędy z Vag-a ale każdy z Nas mających pojęcie o vag-u powie Ci, że musi sam podłączyć pod Vaga i sprawdzić po Swojemu.
Jednak i Ja sam kilka razy rozłożyłem ręce.__________________________________
Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.
Komentarz
-
-
ale farmazony ludzie nie ma co się łudzić i wudawać pieniędzy na wyimaginowane zaworki n75 czy przepływki, potem może sobie jeszcze pozmieniajcie przewody bo wam ktoś do łba nakładzie filozofii, a może jeszcze któryś kowal szepnie o zaworze EGR, najlepiej wymieńcie wszystko a i tak na końcu wymienicie turbinę i dopierow wtedy będziecie zadowoleni. Prawdą jest nie od dzisiaj, że jak jeżdzisz skodziną często od 3 tysiaków km. to problemów nie ma. Piszę bo przeszedłem ten problem w pierwszej skodzinie na własnej skórze, wydałem w h...j kasy a i tak skończyło się na turbawce. W drugiej obecnej również miałem notfau-a i co z tego rozjeżdziłem ją po prostu trzeba przypierdolić na gaz. Auto śmiga bez żadnych problemów ma najechane 207000 tyś. i dalej rozpędza się lekko powyżej 190km/h, pozdrawiam wszystkich zapaleńców wymiany wszystkiego
Komentarz
-
-
radan0 napisał:
"ale farmazony ludzie nie ma co się łudzić i wudawać pieniędzy na wyimaginowane zaworki n75 czy przepływki, potem może sobie jeszcze pozmieniajcie przewody bo wam ktoś do łba nakładzie filozofii, a może jeszcze któryś kowal szepnie o zaworze EGR, najlepiej wymieńcie wszystko a i tak na końcu wymienicie turbinę i dopierow wtedy będziecie zadowoleni. Prawdą jest nie od dzisiaj, że jak jeżdzisz skodziną często od 3 tysiaków km. to problemów nie ma. Piszę bo przeszedłem ten problem w pierwszej skodzinie na własnej skórze, wydałem w h...j kasy a i tak skończyło się na turbawce. W drugiej obecnej również miałem notfau-a i co z tego rozjeżdziłem ją po prostu trzeba przypierdolić na gaz. Auto śmiga bez żadnych problemów ma najechane 207000 tyś. i dalej rozpędza się lekko powyżej 190km/h, pozdrawiam wszystkich zapaleńców wymiany wszystkiego"
Było by co najmniej głupio gdyby dał turbo do czyszczenia bądź regeneracji, a problem został..
Co nie zmienia faktu że w 90% bądź troszkę więcej zawsze to wina zapieczonych łopatek, ale pozostałe pare procent zostaję na przepływkę, elektrozawór itd. ja staram się zawsze mieć jak najwięcej pewności jak mówie, że to lub to... mimo, że i tak za to nie zapłacę...
Komentarz
-
Komentarz